Jeg er stolt på egne vegne!

Det er kanskje ikke stuerent å skrive at man er stolt på egne vegne. Men det er jeg faktisk! For jeg pusher meg selv gjennom vanskelige perioder, og holder meg selv i gang dag etter dag. Noen ganger skjønner jeg ikke selv hvordan jeg faktisk kan klare å stå i alt som skjer rundt meg. Men jeg føler på et veldig stort ansvar, og jeg gjør så godt som jeg overhodet kan klare. Noen ganger presser jeg meg litt vel mye, og da får jeg noen reaksjoner. Det er helt greit, og veldig ofte min egen feil. Men jeg har en del mål som jeg ønsker å oppnå. Da kan jeg ikke legge meg ned, og vente på at noen andre skal gjøre jobben for meg. Så jeg velger å stå på!

Akkurat nå er det ganske mye som foregår. Jeg har to faste innlegg på bloggen min hver eneste dag året rundt. Så produserer jeg en video hver dag til min Youtube kanal. Så skal jeg være på kurs to dager i uken, og være på musikkterapi to dager i uken. Jeg er også med å leder Kjøkkenpraten, og er fortsatt fylkesleder i Mental Helse Vest Agder. Jeg har med andre ord nok av ting å holde på med. Men kroppen min sier stopp, og jeg legger inn en del tid til hvile. Jeg er stolt over min egen innsats, og jeg føler at jeg bidrar i samfunnet på min egen måte. Nå er jeg kommet så langt at jeg legger vekk litt jantelov og sjenanse. Det er lov å være fornøyde med sin egen innsats!

Jeg er en jordnær kvinne, og tar ikke av. Det er noen smeller iblant som holder meg godt på landjorda. Men sånn er faktisk livet for oss alle sammen. Vi prøver og feiler. Noen ganger faller vi sammen, og andre ganger står vi sterke foran hele verden. Jeg føler meg så heldig som har kommet meg videre i livet. Nå er ikke alt like svart og vanskelig. Jeg er ikke fri for bekymringer, men jeg klarer så utrolig mye mer! Det er lov å glede seg over sin egen fremgang!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook. Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg