Jakten på den perfekte røde leppestiften!

Jeg er på jakt. Jeg leter alltid etter den perfekte røde leppestiften. Det er noe med rødt som jeg virkelig liker. Da føler jeg meg skikkelig selvsikker og tøff. Røde lepper og røde negler gir meg en veldig god følelse. Det er noe som fanger meg, og som gjør meg glad. Jeg føler på en merkelig måte at jeg virkelig har roen når jeg bruker rødt. Det gir meg en ekstra dytt fremover. Jeg har forandret meg veldig når det kommer til velvære og makeup. Men jeg elsker å utforske det, og finne nye favoritter. Akkurat nå leter jeg aller mest etter en rød leppestift som virkelig sitter lenge på, og som ikke smitter lett av. Jeg liker nemlig at leppestiften virkelig sitter godt på leppene mine gjennom dagen.

Rødt er en kraftfull farge som setter følelsene mine i sving! Jeg føler meg selvsikker, men samtidig litt rampete. Det er noe som jeg måtte venne meg til å bruke. For man tar plass når man kommer med røde lepper. Det er noe som man legger merke til, og som ikke alle liker eller passer. Men jeg koser meg skikkelig når jeg føler meg så fin. Det er skikkelig rart, men det er noe som mangler dersom jeg ikke har en leppestift som fungerer for meg. Det er viktig for meg på kunne fokusere litt på slike ting som dette også i hverdagen min. Alt trenger ikke være så veldig seriøst og tungt. Sminke er en hobby for meg, og jeg elsker å holde på med det.

Skriv gjerne gode tips til meg på Facebook dersom du kjenner til noen røde leppestifter som virkelig er bra! Jeg kommer til å lete videre, og prøve litt forskjellig. Følg meg gjerne på Youtube. Der kommer det stadig vekk nye makeup videoer. Jeg får gode tilbakemeldinger på min makeup, og det gjør meg glad. Det er kjekt å ha noe som man kan kose seg med, og som gjør at tankene forsvinner litt bort. Og jeg mener det er sunt for meg å ta bedre vare på meg selv og mitt eget utseende!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg