Langsiktig jobbing gir best resultater!

I blant kan man være fristet til å ta noen snarveier. Tingene går liksom ikke kjapt nok, og man ønsker seg noen lettvinte løsninger. Men jeg tror at langsiktig jobbing gir de beste resultatene. Jeg har brukt noen år allerede med å starte mitt eget firma. Det er noe som ikke alltid er like enkelt, og det kan være vanskelig å se resultatene i kroner og ører den første tiden. Men jeg har jobbet meg tålmodig fremover, og det blir spennende for meg fremover. Det er nemlig rart å se hvordan nye muligheter kommer frem etter hvert som man jobber. Nå gleder jeg veldig til tiden som kommer, og har godt håp om vekst og resultater etter hvert. Jeg er sikker på at det kommer til  å bli bra, men jeg må ta den tiden det tar. Nå kan jeg bruke denne ventetiden til å tilegne meg mer kunnskap. 

Jeg vil veldig gjerne jobbe med mitt eget firma til jeg blir pensjonist. Da må jeg tenke langsiktig, og finne solide løsninger som faktisk kommer til å fungere. Det er mye snakk om firmaet her hjemme mellom meg og min kjære mann. Selv om han ikke er delaktig i selve firmaet, så er han en fin samtalepartner. Vi kan diskutere ulike veivalg, og jeg har ham med meg som solid støtte. Det er veldig viktig for meg. Jeg trenger å ha noen som kan prate med meg, og som kan være med å peke litt på ulike retninger. Det er mange ting som jeg planlegger, og jeg gleder meg veldig til å kunne realisere dem. Nå er endelig tiden inne for å ta nye steg, og jeg føler meg tryggere. Det er utrolig kjekt, og noen ganger litt skummelt. Heldigvis har en jeg ektefelle som støtter meg skikkelig, og som virkelig vil at jeg skal lykkes!

Nå tar jeg en dag om gangen, og forbereder ulike prosjekter. Jeg er klar til å ta nye steg, og veien blir til mens man går. Det skal bli godt å komme skikkelig i gang. Men jeg skal fortsette å jobbe langsiktig. Noen ganger er ting verd å vente på. Jeg bygger min egen merkevare, og opparbeider meg tillit i markedet. Så skal der komme solide produkter fra meg når tiden er riktig. Det er jammen meg en spennende reise! 

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg