Vil Du abonnere på min Youtube kanal?

Reklame | Reklame for egen kanal!

Jeg koser meg med min egen Youtube kanal (Welgforedrag)! Der poster jeg videoer hver eneste dag. Jeg varierer innholdet, og har ulike kategorier med videoer. Jeg elsker å dele glimt fra min hverdag med Dere! Man har liksom ikke noen garanti for at folk skal se på det man legger ut. Men jeg er så glad for at så mange mennesker ser på mine filmer. Alle som vil kan se på videoene. Men jeg blir veldig takknemlig og glad når Dere velger å trykke på abonner knappen. Det er helt gratis for dere. Nå har jeg kommet meg opp på 76 abonnenter. Men jeg har et mål om å klare 100 abonnenter innen nyttår! Jeg er veldig spent på om noen av Dere vil hjelpe meg med å nå målet mitt!

Nå har Youtube blitt en del av firmaet mitt og i livet mitt. Det er naturlig for meg å lage innhold til kanalen hver eneste dag. Jeg poster litt av hvert, og har mer fokus på mine hobbyer. Det er nemlig mye mer enn kun psykisk helse som jeg er opptatt av. Jeg lar Dere få bli med mer inn i min hverdag. og det er blitt veldig godt mottatt. Noen vil selvfølgelig ikke like det, og det er helt ok. Men jeg opplever stort sett bare positive tilbakemeldinger. For meg så er det viktig å kunne gjøre det jeg ønsker, og jeg verner om de delene av privatlivet mitt som jeg ønsker å ha kun for meg selv. Så derfor er ikke verken mann eller barn med på filmene mine. Der er jeg veldig streng, og jeg har satt mine grenser selv.

Jeg ser virkelig frem til å jobbe mer med Youtube i tiden som kommer! Så jeg blir veldig glad dersom Dere blir med meg på denne reisen. Tusen takk til alle Dere som følger meg, og som heier meg frem! Jeg blir super glad dersom Dere velger å trykke på abonner knappen på min kanal! Det blir spennende å se hvor mange vi kan bli! 

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg