Endelig tid for å synge julesanger!

Nå er vi endelig kommet til den tiden på året hvor det er riktig å synge julesanger! Det er noe som jeg gleder meg til hvert eneste år. Det er så kjekt å ta frem de kjente og kjære sangene som virkelig setter meg i den riktige stemningen. Og i år er det ekstra kjekt når jeg kan få synge julesanger som jeg alltid har ønsket meg noter til. I musikkterapien er vi kommet i gang med julemusikk, og det er så kjekt!.  Nå kan jeg kose meg med sanger som jeg tidligere kun har hørt på cd eller radio. Plutselig har jeg musikere som spiller disse sangene, og jeg får muligheten til å synge dem! Det er så utrolig kjekt for meg.

Jeg elsker julemusikk. Det er noe som trigger meg på en god måte. Det får meg til å slappe av, og jeg merker at julestemninger kommer snikende. Noen vil mene at det er for tidlig, men det bryr jeg meg ikke noe om. Nå er vi kommet i november, og da er det jammen meg lov til å kose seg litt ekstra. Jeg skal kose meg på musikken fremover, og nyte de julesangene som vi spiller. Det er gøy å synge helt nye sanger, og virkelig teste ut hvordan man takler ulike sjangre. Det gir meg en egen ro når jeg lytter til julemusikk. Det tror jeg er noe som mange kan kjenne seg igjen i. 

Vi har alle sammen våre egne favoritter når det kommer til julemusikk. Det er veldig fint. For jeg liker mangfold, og jeg merker at det er inspirerende for meg. Nå er jeg så klar for å jobbe med julemusikk i tiden som kommer. Det er mange drømmer når det kommer til julemusikk. Jeg ønsker å ha julekonserter, og å gi ut juleplate. Tiden vil vise hva jeg klarer å få til! Men jeg er i hvert fall veldig klar for denne sesongen med julemusikk! Jeg håper at Du også kan klare å kose deg med den musikken som gir Deg julestemning.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg