Jeg liker å være min egen sjef!

Det passer meg veldig fint å skulle være min egen sjef. Noen ganger savner jeg det å ha kollegaer rundt meg i arbeidsdagen. Men når alt kommer til alt så trenger jeg denne friheten. For min helse er jo litt avhengig av hvile. Det ville for meg vært vanskelig å klare en vanlig arbeidsdag. Nå kan jeg jobbe i økter når kroppen min tillater det. Det kan til tider være litt frustrerende når kjenner at kroppen min vil stoppe litt. For mange ganger vil hjernen min gjerne fortsette. Nå har jeg kommet meg inn i en ganske god rutine, og det begynner å komme seg. Jeg har mine egne tanker om fremtiden, og jeg planlegger en del endringer dersom alle ting faller på riktig plass.

Jeg er en ganske kravstor sjef, og det kan by på utfordringer. Men jeg er jo den eneste ansatte, så det vil jo til syvende og sist gå ut over meg selv. Det handler om at jeg har store forventninger til meg selv på godt og vondt. Når jeg merker at ting kan bli vanskelige, så forsøker jeg å finne en løsning som passer bedre for min hverdag. Det er litt sånn jeg må gjøre det i tiden som kommer nå. For jeg må teste ut hva som fungerer for meg, og hvor mye jeg kan klare å jobbe. Det er på det rene at jeg ikke makter å stå i full jobb. Jeg må belage meg på en viss del uførhet. Det i seg selv er ikke enkelt å svelge ned, men sånn er livet mitt. Jeg er bare veldig glad for at jeg nå kan planlegge fremtiden litt mer i detalj.

Det er viktig for meg å ha en plan. Da vet jeg hva som venter på meg, og hva jeg må fikse. Noen ganger er den planen ganske så ambisiøs. Men det tror jeg er ganske sunt. Man skal ha noe å strekke seg etter, og man skal våge å satse! Jeg har valgt ut en vei som jeg ønsker å gå. Det blir spennende for meg å se hvordan arbeidslivet vil bli. Jeg føler meg heldig som har muligheten til å jage drømmen min. Det kommer til å bli mange utfordringer fremover, men jeg gleder meg til å ta fatt på oppgavene! Jeg håper at jeg skal klare å nå ut til en del mennesker etter hvert som tiden går, og jeg jobber langsiktig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg