Helgefølelsen er deilig!

Ukene flyr av sted, og det gjelder å henge med i svingene. Men jeg liker aller best den deilige følelsen som jeg får når helgen endelig kommer! For meg så betyr det jo at min kjære mann kommer hjem igjen etter en jobb uke i lastebilen sin. Det er noe som jeg alltid gleder meg veldig til, og jeg savner ham masse i hverdagen. Men vi har kommet frem til at dette er en løsning som fungerer fint for oss. Vi bruker tiden godt i helgene, og der er alltid noe som skal fikses eller ordnes mens han er hjemme. Jeg merker likevel at jeg slapper av på en annen måte når han er her hjemme. Da er vi to voksne som styrer hjemme, og man deler på oppgavene som følger med i et familieliv.

Jeg er blitt veldig hjemmekjær. Det er her jeg aller helst vil være. Når kvelden kommer, og vi kan slappe av i stuen. Det er så herlig å ha hele familien her hjemme, og jeg kan være trygg. Jeg tar ikke slike ting for gitt. Det er ikke en selvfølge at man har det bra hjemme. Nå koser jeg meg, og nyter det familielivet som vi faktisk har. Fredagene har vi fast rutine med taco. Men noen ganger så må vi utsette det fordi en av oss ikke er hjemme. Vi koser oss med god mat, og bruker en del tid på å gjøre ting sammen. Å lage mat sammen med min kjære er noe som jeg setter stor pris på. Vi jobber godt sammen på kjøkkenet også, selv om han er mer ryddig enn meg!

Det er viktig å kose seg sammen med familien! Jeg setter utrolig stor pris på den muligheten jeg har fått. Å oppleve ekte kjærlighet, omsorg, raushet og respekt er uvurderlig for meg. Da kan man fint klare en hel uke alene, for så å kose seg når man samles hjemme i helgene. Jeg tror vi kommer til å ha det sånn bestandig. For vi er sammen om vårt prosjekt. Det handler om å være en familie. Være tilstede for hverandre, og lytte til det den andre forteller. Finne løsninger sammen, og holde motet oppe når det stormer litt rundt oss. Det er vi gode på. Og jeg elsker det!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg