Jeg gjør alt sammen selv!

Det er mange ting som foregår nå for tiden. Og jeg har virkelig fått bruk for all erfaringen livet at har gitt meg. Jeg skriver to innlegg til bloggen min hver eneste dag. Da må jeg selv være kreativ, og finne ulike temaer som jeg ønsker å skrive om. Jeg ligger alltid i forkant med bloggen, og må sette av tid til å kunne produsere en mengde innlegg på en gang. Da frigjør jeg tid til hverdagen min. Som regel må i løpet av uken sette inn ferske bilder i innleggene, og markedsføre dem på ulike kanaler når de publiseres morgen og kveld. Jeg har holdt på med bloggen i flere år nå. Det er viktig for meg å kunne videreutvikle bloggen fremover. 

Hver eneste dag må jeg være kreativ. Jeg må finne en ide til Youtube kanalen min. Det er jeg som har ideen, produserer filmen, redigerer filmen, publiserer filmen og markedsfører filmen på alle sosiale kanaler. Dette skjer egentlig hver eneste dag. Men jeg har nå som mål at helgens filmer skal være klare innen fredag. Da vil jeg få mer fri i helgen ,og det trenger jeg. Det er få mennesker som egentlig tenker over hvilken jobb det faktisk er å være blogger/Youtube. Men jeg er veldig glad i jobben min, og gleder meg til å fortsette med den i lang tid fremover. Jeg blir veldig glad for alle de fine kommentarene som jeg får. Jeg har som mål å bli enda mer strukturert i tiden som kommer. 

Jeg bygger opp min egen merkevare i samfunnet. Da er jeg nødt til å ha markedsføring ute på sosiale medier hele tiden. Jeg lager all markedsføring selv. Men jeg bruker en del bilder via Canva appen. Det tar en del tid når jeg skal lage flere reklamer til Instagram og Facebook hver eneste dag. Men da tar jeg en del timer, og produserer dem ferdige for en måned om gangen. Så legger jeg dem inn med tidsinnstilinger på de ulike kanalene. Så kommer de ut på mine kanaler når jeg ønsker det helt av seg selv. Jeg er helt nødt til å ligge langt i forkant med alt sammen. Så her kommer orden og struktur inn i bildet. Jeg har kommet langt, og er i gang med gode rutiner på mange ting.

Som Dere skjønner så har jeg mye å gjøre. Men jeg har en kropp som trenger hvile. Så derfor jobber jeg i små bolker, og legger inn hviletid underveis. Det er da det er fint med hjemmekontor. Jeg gleder meg veldig til 2019. Da skal jeg i gang med å produsere et solid produkt som jeg forbereder nå. Spennende tider kommer i livet så lenge man ikke gir opp!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg