Jeg må tenke offensivt!

Reklame | Reklame for eget firma!

Jeg jobber veldig mye med mine egne tanker og følelser. For noen ganger kan jeg bli litt usikker og sjenert når det kommer til videre steg for WeLG Foredrag. Men det kan jeg ikke holde på med. Selvfølgelig skal mine avgjørelser være gjennomtenkte. Men jeg er nødt til å tenke offensivt fremover, og kaste meg ut på nye områder. Det faktisk både spennende og ganske skummelt! For nå skal jeg virkelig satse for fullt, og da må man rett og slett gi gass. Det er noe som jeg gleder meg veldig til ,og som jeg har jobbet hardt for. Men nå er det likevel ganske rart og litt skummelt. Jeg har heldigvis mange flotte mennesker som støtter og hjelper meg. For noen ganger kan min selvtillit faktisk svinge litt vel mye.

Det er en del ting som skjer i kulissene for tiden. Og det er ikke alt som jeg kan dele med dere her på bloggen heller. Men Dere skal vite at jeg jobber veldig hardt for å oppnå gode resultater. Jeg er villig til å være synlig, og da må jeg stå stødig på mine egne bein. Jeg føler meg klar til å satse. Men jeg tror at det er helt naturlig å kjenne på litt nerver i forhold til det som skjer. Noen ganger må man bare kaste seg selv ut i det, og så går det som oftest veldig fint. Jeg bruker tiden min godt, og forbereder meg så godt som mulig. Der er en del ting som må på plass de neste månedene. Men så skal jeg kommer skikkelig på banen med produkt som jeg er stolt av. Det gleder jeg meg veldig til! Jeg må bruke alt det jeg har av kunnskap fremover, og da får jeg kjenne på det å jobbe igjen.

Jeg gleder meg som et lite barn! Tenk at jeg skal få lov til å jobbe med mitt eget firma! Det er noe som jeg virkelig er stolt over, og som jeg skal gjøre alt jeg kan for å oppnå mine mål med. Dere er fantastiske til å støtte meg i mitt arbeid, og jeg setter veldig stor pris på å ha en heiagjeng! Noen ganger føler jeg meg litt usikker, men da er det alltid noen som støtter meg og som hjelper meg til å finne fotfestet igjen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg