Jeg er klar for en travel uke!

Licensed from: MabelAmber pixabay.com

Jeg er i full gang med forberedelsene til en veldig travel uke. Det kommer til å gå i ett kjør de neste dagene, og jeg må holde tungen beint i munnen. Det er vanlige dager fram til torsdag ettermiddag. Da drar jeg av sted til Gardermoen for Landsmøtet med Mental Helse. Det blir lange dager med forhandlinger, voteringer, god mat og sosialt samvær. Jeg har ikke vært med på et slikt landsmøte før, så er jeg ganske spent. Men jeg drar sammen med to flotte og kunnskapsrike damer. Så jeg er i gode hender! Det er deilig å vite at man ikke skal dra helt alene på et slikt viktig møte. Jeg skal bruke tid på å lese meg opp på alle papirene som har kommet inn. Det er ikke akkurat få, og jeg sliter med å rekke over alt. 

Men før det så er det travle dager her hjemme, og jeg må forberede huset til mine foreldre kommer. De skal være barnevakt her hjemme til lørdag morgen. Da overtar min kjære mann, og jeg kommer tilbake søndag ettermiddag. Jeg skal også rekke to dager med datakurs før jeg reiser, så det gjelder å planlegge veldig godt. Jeg har bestemt meg for å ta tidlige kvelder når jeg er på tur. Det blir ikke sene kvelder i baren når opplegget er så tettpakket. Jeg har en del utfordringer med helsen min når det blir så lange dager. Men med gode sko og behagelige finklær så skal det gå bra. Så lenge jeg får spist bra, og bevilger meg hvile når vi har muligheter.

Planleggingen er allerede i gang, og pakkingen må også starte snart. Jeg må være smartere når det kommer til å planlegge antrekk for flere dager. Så må jeg ikke ta med så fryktelig masse makeup, men heller ta med noen basisprodukter som alltid fungerer fint. Alt av blogginnlegg må være klare for hele uken, og jeg må ha filmer klare til å postes. Dette blir sikkert en veldig kjekk uke, men jammen meg litt vel travel. Det kommer nok til å bli en rolig uke etterpå. Men jeg gleder meg til å møte mange flotte mennesker, og jeg kommer til å lære masse spennende!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg