Jeg liker min egen utvikling!

Det er utrolig spesielt for meg å tenke tilbake på de siste årene. Jeg kommer innom alt det som har skjedd i tiden etter min store livskrise. Steg for steg har jeg kjempet meg gjennom mange følelser og traumer. Det har blitt mange tårer, og utrolig mye sinne underveis. Men jeg har kommet meg videre hver eneste gang. Det er noe som jeg virkelig har grunn til å være stolt over. Når jeg nå får lov til å oppleve mye positivt i livet mitt, så er jeg ekstra takknemlig. For det er ikke få kamper som har blitt kjempet i disse årene. Dere vet ikke engang halvparten av hva som skjer i livet mitt. Men jeg har vært åpen om at det har vært ubeskrivelig hardt. Nå føler jeg at det endelig er på riktig vei. Det gjør meg veldig glad!

Jeg liker min egen utvikling! Når jeg ser meg selv i speilet eller på bilder, så kjenner jeg meg nesten ikke igjen. Bare i løpet at det siste året så har det skjedd så utrolig mye. Jeg har fortsatt mye terapi som gjenstår, og der kommer nye kamper underveis. Det er jeg fullt klar over, og jeg tar ikke lett på det. Men jeg vet at jeg er sterk nok. Det kommer til å ende bra. Hver eneste dag må jeg komme meg gjennom mitt tankekjør og mine tunge tanker. Det handler om hvordan jeg velger å angripe dagen. Noen ganger vil det komme stunder hvor jeg egentlig ikke vet veien videre. Men så lenge jeg fortsetter å kjempe meg fremover, så åpnes dører etter hvert.

Nå er jeg endelig i ferd med å kunne legge planer for fremtiden! Det handler ikke lenger kun om å klare dagen i dag. Det er faktisk lov å se litt lenger frem, og våge å planlegge spennende ting. Men familien min og helsen min kommer aller først. Jeg har god tro på at det kommer til å bli veldig bra. Jeg har en solid heiagjeng som støtter og oppmuntrer meg. Noen ganger må man ta imot hjelp fra de som står en nær. Det er ikke en svakhet. Sammen blir vi sterkere, og jeg har utrolig støtte i min kjære ektemann. Vi har våre drømmer for fremtiden, og nå våger vi endelig å snakke mer om dem!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg