Jeg må pakke kofferten igjen!

Da er det nok en gang på tide å pakke kofferten! Jeg skal dra til Gardermoen torsdag kveld. Landsmøtet for Mental Helse starter fredag morgen ,og da er det klart for tre lange dager med landsmøteforhandlinger. Jeg har ikke vært med på et landsmøte før, så jeg er faktisk litt spent på hva som møter meg. Det er nok litt annerledes enn de vanlige ledermøtene som jeg har deltatt på. Her kommer flere mennesker, og man skal ha en ordstyrer og talerstol. Det kommer garantert til å bli livlige diskusjoner underveis, og jeg er spent på hvordan dette kommer til å utarte seg. Jeg skal være delaktig, og gjøre så godt som jeg bare kan. Men det er mange timer med møter, og jeg vet med sikkerhet at dette blir harde tak for min helse. 

Nå skal jeg pakke kofferten min, og må tenke på en del ting underveis. For jeg må ha med litt finklær, og samtidig tenke på komfort. Når man skal sitte på møter så mange timer, så må man være fornuftig kledd. Både med tanke på komfort, men også spesielt i forhold til min egen helsesituasjon. Det er ikke enkelt, men jeg må også pakke færre plagg enn jeg det jeg pleier å gjøre. Nok en gang står jeg litt i stampe når det kommer til å faktisk ikke pakke mer enn nødvendig. Jeg føler likevel at jeg nå vet litt mer om hva jeg trenger. Det er viktig med solide sko, og klær som ikke strammer for mye. Man skal føle seg fin, men ikke gjøre kroppen vondt. 

Jeg er fortsatt litt usikker på hva jeg skal ta med til festmiddagen. Vi skal feire at Mental Helse er 40 år, og det blir sikkert en fin kveld. Jeg er ikke så veldig glad i finkjoler. Men jeg får se hva det blir til. Jeg har en del alternativer som jeg kan velge mellom. Det kommer til å ordne seg veldig fint. Det blir en spennende tur, og jeg kommer til å lære masse underveis! 

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg