Jeg er på Gardermoen!

Da har vi kommet oss vel frem til hotellet på Gardermoen. Det er alltid greit å komme seg på plass. For morgendagen blir lang og innholdsrik for oss alle sammen. Jeg gleder meg til å være tilstede på Landsmøtet for Mental Helse for aller første gang. Det holdes hvert andre år. Som fylkesleder i Vest Agder får jeg muligheten til å være delegat her hele helgen sammen med to andre fra vårt fylke. Det er masse som vi skal gjennom, og det er mye å lære for min del. Jeg tror at det kommer til å bli en heftig helg, men jeg er positiv. Dette er noe som jeg har godt av å være med på, og som jeg kommer til å ta med meg som en god erfaring videre i livet. Jeg tror at når man går inn i noe med en god holdning, så glir ting mye enklere for oss.

Vi skal ha en rolig kveld her på hotellet, og få i oss noe middag. Det er luksus med hotell mat i tre dager. Man får nyte det så godt som man bare kan. Jeg skal være fornuftig, og legge meg tidlig. Det er helt nødvendig for meg å få nok søvn. Jeg klarer ikke å være særlig sosial til langt på natten når det er så mye opplegg på dagtid. Det er noe som jeg har lært fra tidligere erfaringer. Man skal fungere hele helgen, og da skal man ta en svært rolig start. Jeg føler meg iblant litt kjedelig sånn sett. Men jeg har ikke helse til å gjøre det på en annen måte. Jeg prater masse med gjengen hele dagen, og planlegger å ta kvelden ganske tidlig. Det er deilig å ha litt alenetid på rommet også.

Det er alltid rart å sove på hotell. Nye senger og annerledes sengetøy. Men det er jo deilig også med litt tid kun til meg selv. Jeg er veldig spent på de neste dagene. Jeg håper inderlig at helsen min holder, og at jeg kan delta på en fin måte gjennom hele helgen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg