Jeg er glad!

Jeg kjenner at der skjer ting med meg som gjør meg glad! Det er en spennende tid for meg, og jeg merker at jeg fortsatt er i utvikling. Det kan virke rart for dere, men jeg merker at ting er i ferd med å skje med meg selv. Det er mange sperrer som er i ferm med å forsvinne inni meg, og det er både skummelt og spennende på samme tid. Jeg føler selv at min utvikling er positiv. Men det kan være litt stritt å henge med i svingene. Det gjelder både for meg selv, og de som bor sammen med meg. Jeg kan være ganske så fjern i perioder. Noen ganger forsvinner jeg helt inn i musikken og låtskrivingen. Det er noe som er nytt for både meg og familien min. Men de synes også at det er spennende, og de lar meg få holde på med mitt.

Det er en befriende følelse! Jeg føler vel egentlig at ting løsner mer og mer. Det handler om mange små ting som dere ikke kan se. For jeg har slitt med veldig mange ting på en gang, og det er ganske slitsomt. Nå føler jeg meg sterk nok til å ta noen viktige grep. Valg er blitt tatt, og jeg forsøker å stake ut en vei som passer for meg og mine nærmeste. Det betyr at jeg må takke nei til noe, og åpne opp for andre muligheter underveis. Det er uten tvil en veldig spennende tid for meg personlig. Nå skal jeg ta noen steg videre, og jeg vet ikke helt hvor det kommer til å føre meg. Alt jeg vet er at det føles bra, og at jeg er nysgjerrig og spent på fortsettelsen.

Jeg har fortsatt vonde dager iblant. Men de kommer ikke så ofte lenger. For jeg forsøker etter beste evne å fokusere på alt det som er bra i livet mitt. Nå har jeg mulighet til å gjøre endringer som vil påvirke fremtiden min. Det er viktig for meg å se fremover. Livet er her og nå. Det handler om å bruke det fornuftig, og skape sin egen fremtid. Jeg er klar for å jobbe meg videre noen steg til!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg