Hva er det som skjer med meg?

For meg så har denne bloggen vært veldig viktig. Gjennom det jeg skriver her, så kan jeg se en endring som har kommet gjennom en viss tid. Men jeg er veldig overrasket over en del av de tingene som skjer med meg. For det er snakk om veldig mange endringer på utsiden og innsiden. Noe kan dere se med det blotte øyet, mens andre ting ligger skjult innerst inni sjelen min. Det er ikke alt som jeg verken kan eller vil dele her. Men jeg har mange ting som foregår rundt meg. Jeg velger å tro at alt kommer til å ende godt. Men jeg må være villig til å tidvis gå utenom komfortsonen min. Det er noe som jeg gradvis har blitt mer vant til, og det skremmer meg ikke så mye som før.

Jeg våger å si ja til ting som tidligere ville vært helt utenkelige. Noen ganger angrer jeg meg litt. Men det er som regel ting som jeg vokser på , og som virkelig tar meg noen steg videre. For meg er det viktig å gå små steg videre. Da har jeg nemlig erfart at nye dører åpner seg underveis. Ting henger sammen på en måte som man ikke trodde var mulig. Jeg vil veldig gjerne ha en personlig utvikling som er positiv, og som kommer i riktig tempo. Det er noe som heter å skynde seg langsomt. Jeg tror det er en lur taktikk for min del. For jeg må passe på at kropp og sjel henger med underveis. Jeg er svært takknemlig for de mulighetene som har dukket opp. Nå er tiden inne for å velge riktig for fremtiden.

Det er ikke noen som vet hva som venter oss i fremtiden. Jeg kan møte på utfordringer som jeg ikke setter pris på. Men jeg kan også få erfaringer som hjelper meg videre i livet. Jeg bestemmer selv hvilken innstilling jeg skal ha til livet mitt her og nå. Det kan ikke noen andre endre på. Valget ligger i mine hender, og det er både lett og vanskelig på samme tid. Jeg er veldig spent på hva fremtiden min bringer. Men jeg skal prøve aller mest å leve her og nå. Nyte de tingene som faktisk gir meg glede her og nå, Det fører meg videre mot nye muligheter. Den som jobber tålmodig, oppnår veldig ofte et godt resultat til slutt. Men våkent blikk skal jeg derfor se fremover, og fokusere på det som gir meg personlig vekst!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg