Jeg måtte synge uten musikk!

Det er ikke alltid alt går helt som planlagt! Pianoet som jeg skulle bruke under opptreden i morges, ble aldri levert! Dermed stod vi der uten musikk til meg. Da var det bare å kaste seg ut på dypere vann, og opptre acapella ! Det føles veldig nakent og sårbart når man synger uten musikk. Så jeg var ganske spent på hvordan det skulle gå. Men jeg klarte heldigvis å beholde roen inni meg, og jeg klarte det fint ! 

Jeg må bare være ærlig, og erkjenne at jeg er stolt over min egen innsats i dag! Det krever mot å formidle alene fra scenekanten. Det var spesielt å se at alle sammen reiste seg opp, og gav meg stående applaus! Da strømmet det masse følelser inni meg. Jeg har fått enormt mange klemmer og flotte kommentarer i hele dag. Det er noe som jeg tar med meg i hjertet! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg