Siste innspurt på Landsmøte!

Da har vi kommet frem til siste dag av dette landsmøtet med Mental Helse! I dag har vi de siste sakene pluss valg av lansleder, nestledere og sentralstyret. Slike ting er alltid spennende, og man vet ikke utfallet av det. Jeg skal ikke gjøre annet enn å gi min stemme på best mulig måte. Det har vært interessante dager. Jeg har lært masse nytt, og truffet så mange flotte mennesker. Det har vært god stemning. 

Jeg kjenner at det skal bli godt å komme seg hjemover til mann og barn i ettermiddag. Det har vært slitsomt, og jeg kjenner at jeg trenger endel hvile. Jeg vet at hjemreisen alltid føles lang og ganske tung. Men jeg har hatt en fin helg. Jeg føler meg svært heldig som har muligheten til å delta på et slikt arrangement! Det var også veldig kjekt å få liv til å opptre for hele landsmøtet lørdag morgen.

 Jeg håper at Du får en fin søndag! Nyt de gode øyeblikkene som livet gir deg! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg