Jeg gleder meg til å synge i dag!

Licensed from: KleineKiwi pixabay.com

Da er det endelig blitt fredag! Det betyr mange kjekke ting på en gang! Jeg gleder meg veldig til dagens musikkterapi! Jeg håper og tror at det blir en positiv opplevelse. Jeg skal for aller første gang ha med egenproduserte låter! Det er noe dom jeg har tenkt på veldig lenge , og endelig er det en realitet! Jeg er fryktelig spent på hva de andre tenker og mener om mine låter. Men jeg håper inderlig at det ikke blir helt krise! Etter noen tøffe dager med masse tårer, så trenger jeg en opptur! 

Jeg er fortsatt ganske utladet og sliten etter gårsdagen. Men jeg har det bedre med meg selv likevel i dag. For det var faktisk godt å få tømt seg. Selv om det er flaut å knekke sammen foran fire andre mennesker. Men de vil meg vel, og jeg måtte bare slippe ut all frustrasjonen som presset på inni meg. Jeg er faktisk stolt. For dette er noe som er veldig vanskelig for meg, men som var helt nødvendig å gjennomføre!  Jeg sov faktisk ganske bra i natt, bortsett fra litt mareritt. 

Nå skal jeg kose meg sammen med min kjære mann og familien min i helgen! Jeg skal på julebord med revmatikerforeningen i kveld. Det er alltid hyggelig! Blir deilig med god julemat, og god stemning! Jeg håper at Du også får en fin fredag ! 

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, YouTube og Instagram !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg