Julepynten er på plass!!!

Licensed from: monicore pixabay.com 

I dag har vi rett og slett funnet frem all julepynten. Nå mangler vi kun juletreet! Noen vil mene at dette er for tidlig. Men her må vi planlegge hvordan ting skal løses da min kjære mann er borte fem dager i uka, og jeg ikke klarer alt alene. Jeg skal være borte fredag/lørdag neste helg, og orker ikke å ha mange oppgaver på søndagen. Jeg er så glad for at vi nå er ferdige med pyntingen både ute og inne. Det er så koselig med masse lys ute i Hagen vår. Da kommer liksom julestemningen snikende for store og små!

Stjerna er tent, og adventstakene er i vinduene. Krybben og englekoret er på plass. Jeg er så takknemlig for alt som er unnagjort. Jeg har vært skikkelig svimmel i to dager nå. Men jeg klarte likevel å bidra med pynting. Det er ikke verst! Men nå kan vi fokusere på andre ting de neste helgene , og vite at kun juletreet gjenstår. Det skal pyntes en uke før julaften ! Vanligvis tar vi ikke det frem før lille julaften. Men på grunn av Egersund tur i julen, så må vi ha det frem noen dager før. 

Jeg skal nyte synet av en julepyntet stue i kveld. Det er så koselig! Små ting som virkelig gjør meg ekstra glad. Og jeg tar resten av kvelden på sofaen. Det har jeg fortjent !

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook , YouTube og Instagram !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg