Krystallsyken har kommet på besøk!

Jammen skulle der bli noen endringer i min uke. For jeg har slitt endel med svimmelhet de siste dagene, og tok meg en tur til fastlegen min. Fant ut at det kunne være lurt å sjekke dette litt mer. Konklusjonen visste jeg egentlig selv før jeg kom dit. Krystallsyken har kommet på besøk til meg igjen! Det er noe som jeg har slitt med tidligere, og som nå kom tilbake igjen. Det er på mange måter kroppen min som sier i fra at jeg må roe meg ned endel hakk. Legen sjekket meg grundig, og var svært klar i sin beskjed til meg. Jeg må roe meg ned. Der skjer litt for mye på en gang. 

Det blir ikke datakurs på meg denne uken. Men ellers er planen om å gjøre så godt som jeg kan resten av uka.  Det handler aller mest om å hvile nok, spise riktig og få i meg nok væske. Så skal jeg gjøre noen øvelser for å fikse disse dumme krystallene. Jeg måtte kaste inn håndkleet, og produserte ikke video i dag. Er man syk, så er man syk. Jeg kan lage film en annen dag! Jeg ser frem til en rolig kveld her hjemme. Det blir koseklær og teppe på sofaen. Skriver muligens en ny sang. Jeg finner alltid på noe. Men skuldrene skal senkes ned. Jeg skal ikke stresse så mye. Det har jeg lovet legen min. 

Så nå håper jeg inderlig at dette snart forsvinner igjen, og at jeg kan gjennomføre det som er planlagt. Nå handler det aller mest om egenpleie, og jeg må lytte til kroppens signaler! 

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook , YouTube og Instagram !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg