Klar for musikk!

Endelig er det tirsdag, og jeg skal på musikkterapi igjen! Det er utrolig viktig for meg å kunne ha disse timene sammen med de herlige menneskene! Og nå er det jo ekstra gøy siden jeg har laget min egen musikk! Faktisk så har jeg skrevet to nye sanger de siste dagene. Det er så spennende, og jeg må virkelig si at det gjør meg veldig stolt! Jeg hadde ikke anelse om at dette var noe som jeg kunne mestre. Da blir jo gleden enda større når man ikke forventer det på forhånd! Det er ihvertfall noe som jeg ønsker å jobbe videre med i fremtiden. Jeg vet at det er vanskelig å slå gjennom som artist. Men med egne låter har jeg en bedre mulighet!

Jeg har heldigvis sovet ganske bra i natt. Men jeg merker at krystallsyken fortsatt ulmer i hodet mitt. Men jeg har senket ned tempoet mitt betraktelig denne uken. Jeg merker allerede at det liker kroppen min. Så det er nok viktig å ta ting med ro fremover. Musikken gir meg påfyll av energi og mestringsfølelse! Derfor prioriterer jeg det veldig høyt. Jeg får kun en dag med musikk denne uken, så jeg skal bruke tiden ekstra godt i dag! Det er deilig å ha musikken i livet mitt ! Akkurat for øyeblikket er det musikken som holder meg i gang. Jeg må ta godt vare på denne gleden dom musikken gir meg!

Jeg ønsker Dere alle sammen en flott tirsdag! Nyt de gode øyeblikkene som livet gir deg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook , YouTube og Instagram !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg