Julestemningen er på vei!

Da er vi kommet oss i gang med desember. Huset er pyntet til jul, og vi har fått opp masse lys på utsiden. Det skaper julestemning. Jeg er veldig glad i akkurat det. For det hjelper med litt mer lys nå i årets mørkeste periode. Året har virkelig gått kjapt, og det er så mye som har skjedd. Men jeg gleder meg nå til jul, og koser meg med masse julemusikk hjemme. Vi skal snart i gang med julebakst, og forhåpentligvis hjelper ungene litt med det. De pleier ihvertfall å lage pepperkaker i løpet av adventstiden. Det er en fin tradisjon.

Det er veldig koselig med julepynt. For meg då skaper det en helt egen stemning i huset. Jeg er ganske tradisjonell når det gjelder julen. Vi har faste tradisjoner, og så koser vi oss med god mat sammen med familien. Vi er kommet i gang med julegavene, men er ikke ferdig enda.Akkurat må skal jeg bare nyte mest mulig av min adventstid. De ukene flyr fort avsted, så julen er plutselig rett rundt hjørnet. Jeg forsøker å stresse minst mulig. Heldigvis så har jeg og min kjære god kommunikasjon. Så vi har kommet frem til en jul slik som vi ønsker den skal være!

Nå gjelder det å ta en dag om gangen , og nyte adventstiden! Jeg anbefaler til alle sammen at man roer seg litt ned. Man trenger ikke de dyreste julekalenderne eller julegavene. Skap heller hode minner sammen med de som du har kjær!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook , Instagram og YouTube !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg