20 fakta om meg!

  • Jeg er livredd for slanger, frosker og padder!
  • Jeg er mørkredd.
  • Jeg er avhengig av pepsi max og kindersjokolade!
  • Jeg har kort lunte, men ikke langsint!
  • Jeg snorker skikkelig høyt!
  • Jeg kommer fra Egersund i Rogaland.
  • Jeg har to adopterte sønner , på 12 og 15 år.
  • Jeg hater snø.
  • Jeg kan ikke stå på ski.
  • Jeg har ekstremt dårlig balanse.
  • Jeg elsker musikk, og skriver egne låter.
  • Jeg har alltid vært fan av Sissel Kyrkjebø.
  • Jeg har spilt 6 år i korps i barndommen, og spilte på trommer.
  • Jeg har revmatiske diagnoser.
  • Jeg er ufattelig sta!
  • Jeg holder foredrag om personlig vekst, mestring og psykisk helse.
  • Jeg har egne konserter.
  • Jeg elsker å stå på scenen.
  • Jeg er minst, og har to eldre søsken.
  • Jeg elsker sjokoladekake uten nøtter(allergi)

Håper at du nå kjenner meg litt bedre, og at vi snart snakkes igjen er på bloggen min! Tusen takk for at du leste innlegget mitt.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg