2020 starter bra!

God morgen!

Da er vi jammen meg i gang med torsdagen, og uken har virkelig gått så fort. Det er et godt tegn, og tyder på at hverdagen nesten er kommet helt på plass igjen her i huset. Det er ganske rart å se hvordan jeg reagerer på et nytt år. Denne gangen har kropp og sjel nesten boblet over av engasjement. Jeg har gledet meg veldig til 2020, og kjenner at der ligger masse forhåpning og spenning i luften. Det kjennes bare ut som om at dette kommer til å bli et viktig år for meg. Og jeg har virkelig kommet veldig fint i gang med min struktur, og egentlig hele opplegget.

Det var akkurat som om noe endret seg inni hodet mitt. For det som var en tung jul, ble liksom byttet ut med pågangsmot og energi etter nyttår. Veldig rart, men utrolig deilig å kjenne på slike følelser. For meg så har det blitt så godt å komme skikkelig i gang, og faktisk kjenne at man mestrer dagen ganske så bra. Jeg har kontroll på depresjonen, og holder treningen ved like. Forsøker å spise riktig, og få nok hvile. Det har ikke vært 2020 i så veldig mange dager enda, men starten har virkelig vært fin for min del. Det er kjekt å få planer ut i livet, og våge å glede seg til tiden som kommer.

Nå er jeg en glad dame, og jeg vet at de gode dagene må nytes på best mulig måte. Man får ikke alltid så mange av dem, så de er gull verd for min del. Det er viktig med en god start på året, og finne gleden i den jobben man gjør hver eneste dag. Når jeg oppdaterer mine kanaler, så holder jeg meg i aktivitet. Det er så viktig. Med min hverdag, så gjør jeg så godt jeg kan for å holde meg på riktig sted i livet. Det er endelig lys i enden av tunnelen, og det er lov å håpe på gode tider etter hvert som man jobber.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg