3 antrekk fra min garderobe!

Jeg elsker klær og mote. Det betyr faktisk bare mer og mer for meg etter hvert som tiden går. For meg så er det kjekt å pynte seg, og jeg har blitt veldig opptatt av mote, makeup, sko og vesker. Det er derfor veldig kjekt å se at dere liker dette innlegget som jeg poster hver mandag kveld. for her viser jeg hver uke 3 antrekk fra min garderobe, og det er en miks av nye og gamle plagg. Og dette hjelper meg også til å bruke ulike antrekk i min hverdag. Så jeg håper inderlig at dere liker mine antrekk denne gangen også!

Antrekk nr 1 består av bukse og genser fra H&M. Sko fra Mango. Hårbøyle kjøpt AliExpress!
Antrekk nr 2 består Redhill jeans bukse fra Sportmann, og genser fra H&M. Sko fra Mango, og hårbøyle fra AliExpress.
Antrekk nr 3 består av svart kjole med skinndetaljer. Ble kjøpt på Afrodite her i Mandal for 2 år siden.

Det er godt mulig at der kommer en del mer om mote her på bloggen i tiden som kommer. For jeg er veldig glad i dette, og har lyst til å dele hobbyen min med dere. Jeg er i tenkeboksen på hvordan jeg skal løse det, men der kommer garantert noen flere faste innlegg hver uke innenfor andre sjangre. Dette er jo også en del av min hverdag, og jeg vil at det skal gjenspeiles her på bloggen. Jeg håper at du likte kveldens antrekk, og skriv gjerne en kommentar til meg.

Jeg ønsker dere alle sammen en kjempefin mandagskveld! Gleder meg til vi snakkes igjen i morgen tidlig her på bloggen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg