3 antrekk fra min garderobe!

Da var det mandags kveld, og jeg har gledet meg til å lage nytt innlegg om min garderobe. Men på grunn av sykdom, så har jeg ikke kunnet ta bilder i dag. Så bruker derfor bilder fra før, men det er jo likevel fra min garderobe. Så jeg håper at dere kan bli litt inspirert av meg når det kommer til mote. Dette er noe som jeg gleder meg til å jobbe mer med så snart formen kommer seg igjen.

Antrekk nr 1: Blazer fra H&M, Jeans og topp fra Days like this! Perfekt antrekk til jobbmøter!

Antrekk 2: Cardigan og topp kjøpt på Evje. Jeans fra Days like this.
Antrekk 3: Skjorte fra H&M, skjørt fra Cubus !

Jeg ønsker dere alle sammen en fin kveld, og gleder meg allerede til å komme sterkere tilbake i morgen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg