3 antrekk fra min høstgarderobe

Jeg har lenge hatt lyst til å skrive mer om mote/trender på min blogg. Så nå kaster jeg meg ut i det. Hver mandag kommer jeg til å vise frem 3 antrekk fra min garderobe! Jeg håper virkelig at dere liker dette, og gi meg gjerne en tilbakemelding. Min garderobe består av klær fra tidligere sesonger, og nye klær fra årets sesong. Så det kommer til å bli en blanding av hverdagsantrekk og mer pyntede antrekk! Her ser dere dagens 3 antrekk:

Her har jeg på meg et skjørt fra Cubus, en topp fra Days Like This , bikerjakke fra Cubus og støvletter fra Mango!
Her har jeg på meg skjørt fra Cubus, topp fra H&M og sko fra Mango! Hver sesong kommer Cubus med samme skjørt modellen i sesongens farger, og de koster kun 99kr!!
Jeg har på meg en kjole fra H&M, biker jakke fra Cubus og sko fra Mango!

Neste mandag skal jeg komme med 3 hverdagsantrekk! Jeg gleder meg til å vise alt det fine som jeg har i skapene mine. Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld, og så snakkes vi her igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg