3 KJEKKE AVTALER!

God morgen!

I dag har jeg tre viktige avtaler i løpet av formiddagen. Først er det en god økt med Power Pilates, og det ser jeg virkelig frem til. Så bærer det rett i et viktig møte , og det er jeg ganske spent på. Jeg er klar for å diskutere ulike utfordringer, og håper på en god løsning. Deretter blir det spennende å være gjest i en podkast, som i tillegg filmes.

Det er alltid spennende å snakke om ulike tema innenfor psykisk og fysisk helse. Og man vet jo ikke helt hva slags spørsmål man ender opp med å få. Får bare ta det som det kommer, og satser på at jeg takler det på en god måte. Pleier å prate lett med folk, så jeg er optimist. Stas å bli spurt med i andres podkast. Det har jeg ikke gjort før.

Jeg tror dette blir en fin og spennende dag! Gleder meg til å ta fatt på oppgavene, og få nye erfaringer med meg videre! Ønsket deg en superfin onsdag! Vi prates her igjen i kveld.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg