4 år siden han fridde på Gaustatoppen!

I dag er det akkurat fire år siden min kjære mann fridde til meg på toppen av Gaustatoppen! Vi hadde akkurat slitt oss opp dit, og hadde brukt alle kreftene våre i over fire og en halv time. Vi var mildt sagt egentlig ikke i form tik å ta en slik tur, men vi klarte det likevel! Det er uten tvil en flott opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme! Å få den mestringsfølelse først, og så si JA til mannen i mitt liv, topper det aller meste. Så jeg lever godt med at min kjære ikke kunne gå ned på kne fordi krampene herjet i begge beina!

Vi er stolte over å ha det minnet sammen, og vi gikk virkelig ut av komfortsonen for å komme til toppen! For oss så handlet det om så mye mer enn kun en tur. Vi hadde ikke gjort sånt før. Da vi kom opp, så var det aldeles nydelig vær. Det gav oss en fantastisk ramme rundt frieriet, og jeg svarte ja mens tårene haglet. Det var en vakker stund som vi aldri kommer til å glemme. Det ble bryllup året etterpå, og det er så godt å leve sammen med ham. Jeg elsker ham, bare les her. Takk og lov for at vi valgte et liv sammen. Det handler om gjensidig kjærlighet og respekt.

Dette er en spesiell dato, og det kommer det alltid til å være. For vi elsker hverandre, og har det godt sammen. Dagene kommer og går, men kjærligheten består. Det var et enkelt valg å svare ja på frieriet hans den dagen. Og jeg har ikke angret et eneste sekund. Så i dag skal jeg kose meg med minnene fra den turen, og være glad for at vi har det fint!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg