1. Hei. Jeg håper ikke at du tar dette feil opp men jeg har et spørsmål. Du snakker om at du er en influencer, og at det er jobben din, men da lurer jeg, hvem er målgruppen din, og tjener du egetlig noe på jobben?

      1. Jeg har valgt å ta Influencer kurs, og jeg jobber med dette hverdag på sosialt mediet. Jeg har blogg og YouTube kanal. Så det bør egentlig være svar nok, det faktisk kalles for Influencer. Jeg har brukt tiden på å bygge opp kanalene mine, og starter med kommersielle samarbeid om kort tid. Så sånn er det. Vi må alle starte et sted , og jeg er glad for at jeg får være i denne bransjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg