Nydelig fredagskveld !

Da er tacoen spist, og familien er samlet her hjemme. Min kjære mann har kommet seg hjem, og det er deilig. Jeg savner ham, selv om vi er enige om vår hverdag. Nå kan vi nyte at det er helg, og jeg er så glad for at vi alle sammen er friske. Nå skal vi slappe av i kveld, og kose oss slik vi pleier. Vi er godt plassert i godstolen og sofa. Deilig å bare roe helt ned.

I morgen skal vi jobbe litt hver for oss, og jeg skal filme videoer til Mestringsklubben. Min geniale mann hjelper meg til å fikse gode omgivelser å filme i. Deilig at han er optimist på mine vegne, og at han støtter meg i det jeg forsøker å gjøre. Jeg gleder meg til å få komme skikkelig i gang, og har masse ideer som skal testes ut!

Nå må dere alle sammen ha en fin fredagskveld! Husk å ta godt vare på deg selv, og de som du er glad i. Å spre kjærlighet og omsorg, er ekstra viktig i denne situasjonen. Vi snakkes her i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg