Å gå sin egen vei…

Jeg står stødig, selv på utfordrende dager!

God kveld!

Noen ganger så er jeg glad for den ryggsekken jeg har. For den har gitt meg noen verktøy som jeg sårt trenger. Det har gjort meg sterk nok til å gå videre på egenhånd, og gjøre så godt jeg kan i min egen hverdag. Det er ikke alltid det går like bra, men jeg står på begge beina uansett. Og jeg skal i tiden som kommer, gjøre meg enda sterkere i meg selv. For det er jeg som skal føre meg selv videre. Ingen andre. Det er min hverdag, mitt liv og min fremtid som skal bygges opp. Da må jeg være sterk i meg selv, og mine egne veivalg. Akkurat nå så har jeg kun meg selv å ta hensyn til, og det er best for meg når det kommer til videre fremdrift.

Jeg gleder meg til å fortsette med mine kanaler, og jeg gleder meg til en spennende høst. Nye kontakter skjer jo plutselig, og nye muligheter kommer til de som aldri gir opp. For min del, så ser jeg nå på muligheter. Bruker ikke så mye energi på begrensninger. Jeg gjør mine feil iblant, og det er ikke kjekt å komme seg gjennom. Men der skjer gode ting også, og jeg ser fremover mot det som venter. Det skal bli godt med nye bekjentskap, og er trygg på at det vil skje gode ting. Jeg har jo tross alt kommet meg hit, så det kan jo ikke stoppe nå. Min kjære er så herlig på akkurat disse tingene. For han prater meg opp, når jeg er nede.

Godt å kjenne på støtten og omsorgen fra min kjære.

Der er mange som ønsker å lykkes på sosiale medier. Og jeg unner alle sammen alt godt. Det er et stort marked der ute, og jeg vil inderlig gjerne at engasjerte bloggere/influensere skal lykkes i sine egne planer. Så jeg heier, og sender masse positiv energi til de som jobber hardt! Så er det nå sånn at vi sitter på hvert vårt sted, og forsøker å skape vårt eget brand. Da blir det noen ganger utfordrende, men det er viktig å ikke gi opp sine egne drømmer. Uansett hva andre måtte tenke, eller mene. Så jeg fortsetter med min jobb, og har positivt fokus inni hodet mitt. Det siste året har jeg lært masse, og er glad for all kunnskap. Men nå går jeg videre på egen hånd.

Jeg har lyst til å dele masse med dere i tiden som kommer. Det er fortsatt stor glede i å blogge, og å ha en stemme på internett. Nå skal jeg fortsette den gode trenden, og så skal jeg virkelig utfordre meg selv litt underveis. Tenke litt nytt, og våge å gå inn i nye samarbeid gradvis. Det er viktig å utvikle seg, og få nye impulser. Jeg føler meg klar til å ta fatt på oppgavene som kommer mot meg.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg