Ærlighet varer lengst!

Å være ærlig er veldig viktig for meg. Både i jobb og privat. Det var faktisk noe av det som vi lærte aller mest hjemme i oppveksten. Man skal ikke lyve. Jeg gikk på noen vonde blemmer som liten. Men som voksen så har jeg valgt å være ærlig. Dermed er jeg ganske så åpen og personlig på mine kanaler. Det er det som føles riktig, og jeg gidder ikke å pynte på fasaden min. Jeg har det godt i hverdagen, men opplever enda en del tunge perioder på ulike felt. Og sånn er det jo for oss alle sammen.

Jeg vil ha en så nær og personlig kontakt med mine følgere som mulig. For dere er jo de som holder motivasjonen min oppe hver eneste dag. Hva hadde det vært uten dere? Jeg føler meg svært heldig som får bli litt kjent med så mange mennesker. Dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen. Jeg leser alle meldinger som kommer inn til meg, og forsøker å svare dem så fort jeg kan. Heldigvis så er dere ganske så tålmodige med meg!

Dere får lov til å bli kjent med store deler av meg. Kun en liten del innerst sparer jeg til meg selv, og til mine nærmeste. Jeg har aldri angret på det. For jeg mottar så mye kjærlighet og støtte fra dere. Flere ganger har jeg blitt så rørt over det dere skriver til meg. Da vet jeg at jeg når ut til dere, og at jeg kanskje kan gjøre dagen din litt lettere. For vi er ikke alene. Når mine vonde dager kommer, så sier jeg det. Ikke for at dere skal synes synd på meg. Men fordi livet er jo sånn.

Jeg lager ikke en fasade som jeg kan gjemme meg bak. Nei, jeg er heller brutalt ærlig. For sånn er jeg, og dere får komme inn under huden min. Da vet jeg at det er viktig å holde seg ærlig. For meg så går livet ganske bra om dagen. Det er masse som skjer, og jeg jobber så godt som jeg bare kan!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg