Alder er bare et tall!

Det er ganske så rart å tenke på at jeg faktisk er blitt 42 år! For før i tiden så tenkte jeg jo at folk over 40 var veldig gamle. Men nå er jeg her selv, og føler ikke det stemmer helt. Det er jo tross alt slik at jeg har en sønn som skal begynne på videregående skole til høsten. Årene går så utrolig fort, og jeg henger ikke alltid med i svingene. For jeg tar en dag om gangen, og lever livet så godt som jeg bare kan. Heldigvis så er alder bare et tall. Man bør nok ikke fundere så mye over det egentlig. Ungene elsker å mobbe meg med at jeg er blitt gammel. Da er jeg kjapp på avtrekkeren , og hevder det motsatte. Da ler de godt, og syns at mamma er rar!

På en måte føler jeg at livet så vidt har kommet i gang. For jeg føler at alt startet på nytt da jeg flyttet vekk fra Egersund. Men jeg har selvfølgelig noen gode minner også fra den tiden. Å bli mamma er det største som har hendt meg i livet, og det skal jeg aldri glemme. Nå er jeg en voksen mamma som forsøker å følge ungene ut i livet. Alderen har gitt meg mange år med erfaringer og kunnskap. Man lærer av sine feil, og man kan komme seg videre. Livet er endelig veldig spennende og godt. Det er noe som jeg virkelig nyter, og føler at vi fortjener en fin fremtid sammen som familie. Jeg kjenner at livet leves, og at jeg utvikler meg i en positiv retning.

De sier at førtiårene skal være de beste, og jeg satser virkelig på at det stemmer. Tidene forandrer seg, og ungene vokser til. Snart sitter vi alene her hjemme, og ungene utforsker livet. Jeg skal kose meg sammen med min kjære i mange år, og vi skal hjelpe hverandre videre. Det er godt å ha en god følelse i kropp og sjel. Vi har mange planer, og jeg gleder meg veldig til at vi kan utforske masse i årene som kommer. Jeg skal ikke være negativ i forhold til alder. For jeg har en fin tanke om hvordan vi skal kose oss i årene som kommer!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Så absolutt! Det er bare ett tall. Er jo selv 53 år, og jeg tenker nøyaktig det samme. Selvfølgelig kjenner jeg på kroppen at jeg er over 50, men jeg prøver og ikke fokusere så mye på det.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg