ALT ELLER INGENTING!

God kveld!

En av de viktigste tingene som jeg må jobbe med fremover, er å senke mine krav som jeg stiller til meg selv. For jeg har en fæl tendens til å kjøre meg selv inn i et hjørne. Gå altfor hardt ut, og få nye smeller. Hadde jeg hatt litt mer raushet til meg selv, så ville en del ting vært unngått. Jeg har mye svart/hvitt tenking i eget hode, og det er alt eller ingenting.

Kroppen min sier i fra. Ja, jeg skal trene. Men jeg trenger ikke ha store økter hver dag. Kostholdet skal forbedres, men jeg må kunne unne meg litt en gang iblant. Nå har jeg nok en gang gitt kroppen min sjokk, og dratt strikken litt langt. Men jeg er i gang med å justere treningsmengden, og i morgen får jeg mer veiledning angående kosthold.

I kveld er jeg glad for all den hjelpen som jeg får. Gode venner som jeg kan prate med, og som kan gi meg konkrete tilbakemeldinger. Dette er ikke så lett, og nå må planene justeres litt. Det går nok bra!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg