Angsten sniker seg inn…

Nå kommer noen krevende dager!

God kveld!

Vi er kommet til søndag kveld, og jeg sliter allerede med at angsten har kommet i magen min. Det kommer noen utfordrende dager nå, og jeg må bare forsøke å holde pusten under kontroll. Å leve med angst, er utrolig krevende i perioder. Og nå vet jeg veldig godt at dette kommer. Har fokusert på alt annet i mange uker, men nå er det så nærme. Skal fortsette med å være i god aktivitet, sånn at jeg ikke blir helt passiv og redd. Heldigvis er min kjære mann hjemme til i morgen, og jeg må kjøre ham til Kristiansand i morgen formiddag.

Jeg har levd med angst i mange år allerede, så jeg kjenner symptomene veldig godt. Det er på godt og vondt. For jeg vet med sikkerhet at dette kommer til å kreve masse energi. Og jeg må jobbe for å kontrollere følelsene mine i alle settinger de kommende dagene. Det føles som at følelsene på en måte henger utenfor kroppen, og jeg føler meg ekstra sårbar. Samtidig så kjenner jeg på en stahet, som forteller meg at jeg skal klare dette også. De siste årene har vært tøffe, og nå skal en prosess få sin avklaring. Da kan jeg forhåpentligvis lukke døren, og gå videre i livet.

Bloggen gjenspeiler min hverdag, så derfor velger jeg å være så åpen om dette som mulig. Men alle ting kan ikke deles på internett, og det håper jeg at dere viser forståelse for. Jeg skal nå jobbe meg mentalt gjennom noen krevende dager, og er glad for all den støtten som dere gir meg underveis. Planen er å oppdatere blogg og kanaler som vanlig, men vi får se litt hvordan dette utvikler seg. Angsten kan noen ganger være snikende, og den kan ta stor plass. Akkurat nå jobber jeg med å akseptere at den er kommet, og at jeg da kan puste meg litt lettere gjennom det.

Livet inneholder visse milepæler, og jeg er ved et slikt sted akkurat nå. På tirsdag må jeg være sterk, rolig og fattet. Det kommer til å kreve hele meg. Heldigvis vet jeg at der finnes krefter inni meg, som kommer når det kreves. Det kommer til å gå bra med meg. Jeg må bare takle denne siste ventetiden på en fornuftig måte. Takk for at dere heier på meg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg