Åpenhet er det enkleste!

For meg så er det en stor befrielse å kunne være åpen om mine utfordringer. For det er faktisk enklere enn å leve men tung maske. Det har jeg gjort i altfor mange år allerede. Jeg kan nesten ikke beskrive hvor godt det føles å endelig bare være meg selv akkurat sånn som jeg er. Det kan godt hende at jeg egentlig mangler noen sperrer. Men det er bare sånn jeg er skrudd sammen. Livet lærer oss utrolig masse, og det er godt å endelig lytte til seg selv. Min hverdag er preget av de utfordringene som jeg har vært gjennom. Så da må jeg fokusere på deg som hjelper meg.

Jeg har forståelse for at der finnes mennesker som tenker annerledes enn meg på dette området. Men jeg må gjøre det som hjelper meg videre, og som faktisk fører meg fremover i livet. Jeg har mistet mennesker fordi jeg har tatt et oppgjør. Og det har vært ganske så tøft å komme seg gjennom. Men nå er jeg veldig ærlig mot dem som er mine venner. De vet hva jeg står for, og hvordan alt henger sammen. Åpenheten min frigjør meg, og setter meg fri. Det fortjener jeg. Og så må man bare respektere at man er forskjellige. Heldigvis så har jeg funnet meg godt til rette, og jeg koser meg i hverdagen. Skuldrene har kommet ned noen hakk, og det føles veldig godt.

Nå trives jeg aller best når fokuset ligger fremover i tid. For jeg skal oppnå mange drømmer, og jeg skal være stolt av meg selv. Det er ikke mange som vet hvordan de mørkeste dagene i livet mitt var. Men jeg skal gi Dere muligheten til å følge meg i tiden som kommer, og forhåpentligvis så skal vi feire noen seire sammen! Jeg er meg selv på godt og vondt. Så det er bare å bli med på denne reisen!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg