Åpenheten hjelper meg!

Jeg trenger å få si det jeg tenker eller mener. For meg så føles det naturlig og befriende å få lov å snakke åpent. Men jeg vet også at visse deler av livet mitt skal skjermes. Når jeg skriver mine innlegg til denne bloggen, så gjør det meg godt. Jeg lar ordene få komme ut av kropp og hode. Jeg klarer ikke å bære alt sammen inni meg hele tiden. Da blir jeg en trykk koker som eksploderer ganske kjapt. Når jeg snakker høyt om ting, så er det ikke lenger så skummelt eller vanskelig. For da slipper jeg det løs, og det ligger ikke som en propp inni meg. Noen ganger må jeg holde munn, og det er helt ok. Men jeg trenger å dele mer av livet mitt enn det mange andre gjør.

Vi er forskjellige mennesker. Noen liker åpenhet, andre vil ha ting for seg selv. Jeg respekterer begge deler. Og forventer at andre respekterer meg også. Men jeg merker jo at mine innlegg noen ganger trigger andre. Og det er som regel på en god måte. Jeg liker å engasjere mennesker, og snakke åpent om livet. Sånn er jeg skrudd sammen. Bloggen har blitt mitt sted til å sortere en del følelser og tanker sammen med Dere. Mens jeg viser helt andre sider av meg selv på Youtube. Jeg består av mange ting. Så det er kjekt for meg å kunne drive på med slike kanaler. Jeg kommer til å fortsette med det så lenge det ikke skader meg eller familien min.

Det føles riktig for meg å være åpen. Men husk at jeg deler ikke alt i livet mitt. Der skjer masse som jeg ikke deler på internett. Livet inneholder gode og vonde stunder. Mitt liv er ikke perfekt. Jeg jobber så godt som jeg kan med mitt liv og mine erfaringer. En dag om gangen er nok for meg. Jeg håper inderlig at Dere vil følge meg videre!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg