April har vært en spennende måned!

Vi er kommet til siste dagen i April 2019. Det er helt utrolig hvor fort denne måneden har gått. Men jammen har den snudd opp ned på min tilværelse! Jeg hadde ikke så store forventninger til April. Da er det jo veldig hyggelig når den blir ekstra innholdsrik og fin. Jeg har blitt flinkere til å tenke gjennom ting. For der skjer jo masse hver eneste måned uten at jeg legger merke til det. Jeg kommer nok likevel alltid til å huske akkurat denne tiden som har vært nå. Vi har kommet oss gjennom påskefeiring, og jeg har fått starte på Anne Brith Influencer Program.

Noen ganger så skjer der ting som man ikke kan forutse. Så nå sitter jeg her, og er full av pågangsmot og positiv energi. For det har betydd veldig masse for meg å endelig få en sjanse i jobbsammenheng. Jeg ønsker jo så inderlig å kunne klare meg selv. Nå er jeg inne i en fase hvor jeg skal lære veldig masse, og det vil på sikt gi meg mange muligheter. Endelig kan jeg kjenne på en realistisk mulighet som jeg har fått. A oppleve at noen ser mitt potensiale, har virkelig hjulpet meg mentalt. Så jeg avslutter April 2019 med et smil om munnen. For jeg er skikkelig glad, og jeg føler meg bedre enn på veldig lenge!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg