Årets siste julebord!

God morgen!

I går kveld hadde vi et veldig koselig julebord med Mental Helse Mandal og Lindesnes. Jeg er lokallagsleder, og det er min jobb å lede oss gjennom en slik kveld. Vi samlet oss på Orelunden dagsenter. En fin gjeng med flotte mennesker. Det er koselig å møtes, og ha en skikkelig fin markering hver jul. Det smakte nydelig med koldtbord fra Nøding her i Mandal. Alltid godt med skikkelig julemat, og det smakte helt fortreffelig. På våre tilstelninger, så er det sosiale viktigst. Så vi tar oss god tid til både mat og prat.

Vi var også så heldig å få litt musikalsk underholdning. Så hadde vi også en liten utlodning med fine gevinster. Det ble en skikkelig fin kveld, og vi koste oss veldig. Jeg er så takknemlig for å kjenne alle disse flotte menneskene, og det beriker livet mitt. Vi kan alle sammen trenge en god venn, og hjelpe hverandre gjennom oppturer og nedturer i livet. Det var en vellykket kveld, og nå har lokallaget tatt en velfortjent juleferie!

Klem fra Wenche

Jeg har vært nødt til å gjøre min Instagram konto privat på grunn av falske følgere/likes. Men jeg håper du vil sende meg en forespørsel, så skal jeg legge deg til fortløpende!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg