ÅRETS SOLBRILLER FRA NA-KD!

ANNONSE

Jeg elsker sommeren, og jeg har blitt skikkelig glad i store solbriller! Det var derfor veldig kjekt å shoppe noen nye solbriller denne sommeren, fra NA-KD . For meg så var det naturlig å velge svarte solbriller, og jeg har valgt å gå for tre ulike varianter denne gangen. Ett som er ekstra store, og som virkelig gjør mye ut av seg. Det topper ethvert antrekk, og er skikkelig kult. Slike detaljer digger jeg virkelig. I tillegg så gikk jeg for to mindre varianter, hvor den populære cateye effekten er gjeldende. Valgte meg en variant med buede kanter, og en med spisse kanter. Kjekt å kunne variere litt, og velge mellom ulike stiler.

Det er moro for meg å pynte meg litt ekstra, og har virkelig begynt å legge merke til alle de små detaljene som man kan benytte seg av i et antrekk. Denne sommeren skal jeg kose meg i store sommerkjoler, deilige sommersko, sommerfrisk makeup og lekre solbriller! Det blir prikken over i en for meg. Hvilke solbriller digger du denne sommeren?

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg