Artist drømmen min lever!

God morgen!

I løpet av livet så forandrer man seg veldig mye. Noen ganger så glemmer man ut hva man drømte om som liten jente. Men en drøm har jeg alltid hatt, og den forsvinner aldri. Jeg drømmer om å være artist! Selv om jeg er over 40 år, så har jeg enda denne drømmen med meg i hverdagen. Og jeg forsøker å lete etter nye veier som kan føre meg videre mot denne drømmen. Hver eneste uke så forsøker jeg å tilegne meg mer musikalsk kunnskap, og jeg utfordrer meg selv hele tiden. For jeg trenger all den selvtilliten som jeg kan få på dette området.

Drømmen om å stå på en scene, har jeg fått oppleve flere ganger allerede. Og jeg har kommet i gang med å produsere egen musikk. Sånn sett så er jeg nok på vei et sted, men jeg vet ikke enda hvordan det vil bli. Jeg forsøker å bevare denne drømmen, og virkelig gjøre det beste jeg kan for å komme meg videre mot målet. Neste mål er egen plate, og den ønsker jeg å få gitt ut i løpet av 2020. Jeg har ferdig langt over halvparten av låtene som jeg trenger, så det skal nok kunne bli veldig bra. Det er ekstra godt å vite at jeg har med meg herlige mennesker som vil hjelpe meg til å oppnå dette.

Jeg føler meg veldig klar for en ny runde med musikkterapi i dag. Men jeg skal også bruke litt tid på å snakke med gode mennesker om livet mitt. Nå har jeg noen som jeg kan prate med, og be om gode råd. Det gjør meg trygg på at prosessen blir fin, og at de passer litt på meg underveis. Jeg vil veldig gjerne kose meg med musikken, og bare glemme alt det som bekymrer meg for tiden. Det er en god plan, og den pleier å fungere veldig fint. Jeg skal jobbe videre med eget materiale, og finne gode løsninger. Det kommer til å bli en veldig personlig plate.

Tirsdager er som regel gode dager for meg, og jeg håper på det denne dagen også. Flotte mennesker venter på meg om få timer, og det ser jeg frem til. Å vite at man er velkommen, er helt herlig. Musikken blir bare mer og mer viktig for meg. Det er et av de aller viktigste verktøyene jeg har i livet mitt. Tenk at jeg fikk ha talent for musikk i mitt liv! Det er noe som jeg virkelig gleder meg over, og som fører meg fremover for alvor. Noen ganger så er det nye veier der man ikke trodde det kunne skje. Så jeg velger å være optimist på egne vegne!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg