BASSE STYRER SHOWET!

 

God kveld!

Nå er det noen måneder siden Basse kom til oss fra Dyrebeskyttelsen i Mandal. Vi har elsket denne herlige katten fra aller første dag. Nå er han familiens midtpunkt, og alle sammen koser masse med Basse hver dag. Jeg er svært overrasket over hvor knyttet jeg er blitt til denne skjønne skapningen. Han er kommet rett inn i hjertet mitt, og han er min skygge. Det er helt naturlig at han hviler med meg på sofaen, eller at han legger seg rett ved datamaskinen min når jeg jobber på kontoret.

Hver eneste dag så er han der, og ønsker kos. Han sprer så mye glede, og jeg har noen som vil være i nærheten av meg hele tiden. Dersom jeg forlater huset, så kommer han løpende i trappen når jeg kommer hjem. Sitter og titter mellom trappetrinnene, og er så glad når vi kommer hjem. Basse har enda ikke vært sint, og har ikke frest mot noen av oss. Han elsker å leke med min mann, og så jakter han på insekter hver eneste kveld. Så gøy å se når han forsøker seg på noen hopp langsetter veggen.

Basse er blitt husvarm, men stikker under sofaen hver gang dørklokken ringer. Han er redd for fremmede, og trenger tid før han våger å komme frem igjen. Vi er så glade for at Basse kom til oss, og vi håper han holder seg frisk og rask i mange år!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Kan du skrive litt om.hvilken målgruppe du har for bloggen/dagboken din?
      Du er en voksen dame som skriver et innlegg om en katt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg