Batteriene lades!

I dag må jeg bare lade opp igjen egne batterier!

God morgen!

Da var lørdags morgen her, og jeg er ganske preget av gårsdagens aktiviteter. Men samtidig er jeg så glad, og stolt over det som jeg får til for tiden. Føler meg skikkelig fri, og koser meg med det som skjer. Men i dag blir det full lading på denne kroppen. Stemmen skal spares til ny opptreden i kveld, så det betyr stillhet. Føler meg klar for å kjøre på, når det har gått noen timer. Men jeg må roe meg helt ned, og la kroppen få senke seg ned igjen. Dette er en test, for å se hvordan jeg reagerer på å opptre to dager på rad. Greit å vite til senere i sommer, sånn at jeg kan ta gode valg når forespørsler kommer.

Jeg skal på en liten handletur sammen med min kjære, ellers så skal livet tas med ro. Min mann skal jobbe i kjelleren, men jeg har ikke fått noen oppgaver der denne helgen. Gleder meg til jeg kan bidra litt mer, og da blir det nok maling på meg. Kjekt å se at det går fremover, og vi har så mange baller i luften på en gang nå. Kanskje blir det litt mye, men vi gleder oss over at ting endelig skjer. Håper å kose meg med Basse i dag, og bare la kroppen få hvile så mye som mulig. Herlig å kjenne at jeg gleder meg til å opptre i kveld, så viljen og ønsket er der ingenting i veien med. Håper bare at kroppen min vil spille på lag.

Ha en strålende lørdag, og kos dere masse! Ta vare på de gode øyeblikkene, og gi deg seg en ekstra fin dag. Er du i Mandal, så stikk gjerne innom på Tiedemands Cafe i kveld. Jeg underholder kl 20-23! Vi snakkes her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg