BEDRE OG BEDRE DAG FOR DAG!


God kveld!

Jammen fikk jeg fart på meg selv på ukens tøffeste styrketime! Forrige uke slet jeg med åndenød, og hadde mest lyst til å løpe hjem midt i timen. I dag var jeg mentalt forberedt på det som ventet meg, og kunne følge instruksene mye bedre enn forrige uke. Det resulterte i et bedre resultat, og masse ros og oppmuntring fra gjengen. Deilig å merke fremgang fra gang til gang.

Treningen gir meg masse energi, så lenge jeg hviler nok mellom øktene. Så fantastisk følelse å ta seg en velfortjent dusj etter trening. Bare senke skuldrene, og være rolig i hode og kropp. Å endre vanene er utfordrende, men jeg er glad for å kjenne på treningsglede. Håper at min livstilsendring vil gjøre meg sterkere både fysisk og psykisk. Det vil gi meg mer selvtillit, og selvfølelsen vil øke.

Jeg håper at dere vil heie på meg, og så kan vi støtte hverandre i hverdagen! Hvis du ønsker eller trenger en endring, så bestem deg. Sett deg nye mål, og ta en dag om gangen!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg