Befriende, men sårbart!

Jeg har et meget stort behov for å bli sett og hørt. Det har nok alltid vært sånn, men av ulike årsaker så har det ikke ført til så mye før nå. For meg så er det befriende å kunne snakke ut i det offentlige rom. Vanskelig å forklare helt hvorfor, men det bare er sånn. Å snakke eller synge fra en scene, er noe som jeg elsker veldig høyt. Å kunne være en som formidler, og som har mulighet til å spre positive og ærlige blikk på livet. Det er stort for meg, og jeg gleder meg til å videre utvikle meg selv, og foredragsbiten. For jeg er virkelig interessert i å holde mer foredrag for dere der ute.

Når man brenner for å snakke om livet, så blir det veldig personlig. Dere får vite veldig mye om meg, og om min hverdag. Det føles riktig å dele veldig mye. Det er kanskje ikke så lett å forstå, men jeg tror at formidleren i meg alltid har vært der. Så er det nå i voksen alder, at den får komme til sin rett. Jeg er heldig, og får så gode tilbakemeldinger etter opptredener. Det varmer hjertet mitt veldig, og fyller meg opp med positiv energi. Min historie kan hjelpe andre mennesker der ute. Da er min fortid plutselig verd mye mer en jeg selv kunne se. Man føler seg som en ressurs, istedenfor et offer eller hun som det gikk galt for.

Å kunne bruke sin egen historie, har hjulpet meg til å komme gjennom mange ting. Det har virkelig hjulpet meg til å se en vei videre. Og jeg merker at det å være åpen, faktisk gjør meg mye sterkere. Da tar jeg kontrollen over livet mitt, og bruker mine erfaringer på en god måte. Det er så viktig for meg å forsøke å hjelpe andre som sliter. Det minner meg på at der finnes mennesker som virkelig sliter, og som må få komme ut av sin vanskelige situasjon. Jeg kan ikke redde alle alene. Men jeg kan være til hjelp med det lille jeg kan. Da føler jeg at det er verd den sårbarheten som jeg utsetter meg selv for ved å dele.

Det er godt å kjenne at livet slettes ikke er over! Jeg har så mange ting som jeg virkelig ønsker å gjennomføre. Det hjelper meg til å holde hverdagen min i gang på en fornuftig og god måte. De ordene jeg sender ut til dere, kommer fra hjertet mitt. Så da er det ekstra godt å få tilbakemeldinger på at det hjelper litt for noen . Takk for at jeg får sjansen til å gi dere litt håp.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat; wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg