DEILIG BELØNNING !

God kveld!

Etter å ha gjennomført ultralyd av lever i morges, så var jeg skikkelig sulten. Heldigvis åpner Sandens kjøpesenter kl 09, så vi kunne gå rett til Jordbærpikene. Der fikk jeg bestilt meg en skikkelig deilig frokost. Jeg valgte omelett med stekte urtepoteter og salat. Maten smakte veldig godt, og praten gikk løst mellom meg og Lena.

Vi ble sittende en god stund, og jeg fikk skikkelig søtsug mens vi var der. Så da ble det belgisk vaffel med krem. Smakte så deilig, og jeg må bare erkjenne at jeg er svak for belgiske vafler. Etterpå tok vi oss en liten tur i noen butikker. Fikk shoppet litt, og så dro vi hjemover til Mandal igjen. Kjekt å ha Lena med seg på turen i dag.

Ultralyden gikk greit, men var svært øm i det området. Håper på svar fra legen innen kort tid. De kunne ihvertfall allerede nå utelukke de farligste tingene. Glad at det er gjort, så får vi bare vente på resultatet!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg