Bildedryss fra treningstur i Furulunden!

God kveld!

I dag kom stølheten etter badminton treningen på torsdag. Jeg kan trygt si at jeg har skikkelig gangsperre i både armer og bein. Men det var helt forventet, og den aller beste restitusjonene er treningstur i Furulunden. Så selv om ikke motivasjonen var skikkelig på topp, så kom jeg meg av sted på tur. Og det var ganske tung første halvdel, men så kunne jeg kjenne at det løsnet seg opp i kroppen. Jeg fikk faktisk en tur på 6,4 km, og det er jeg veldig godt fornøyd med.

Håper dere liker bildene fra dagens tur! Kjekt å kunne dele dette prosjektet med alle dere. Treningsøkt nr 18 i november er dermed gjennomført med stil! Ha en fortsatt fin lørdagskveld, så snakkes vi igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg