Bildedryss fra Tromsø!

Reklame// Quality Hotel Saga , Ribe Events , Bærbar juice. Malangen Resort, Anne Brith Influencer Program

En spent dame på vei til Tromsø fredag morgen!
Jeg bodde på Quality hotel Saga!
Deilig velkomst på hotellrommet!
Fin pynt på senga!
Elefanten i rommet var på plass!
Gratis popcorn til hotellets gjester!
Vi koste oss med mat på Egon før kurset startet!
Jeg og Mette Ask delte rom i helgen!
Deilig frukt på frokosten!
Litt søtt kunne man også få til frokost!
Deilig frokost !
Litt trøtt, kanskje?
Jeg forsøkte å overvinne båtskrekken!
Kjempeflink kaptein som hjalp meg!
Her har vi akkurat kommet oss i land!
Velkomstmat på Malangen Resort!
Forrett: Potet og løksuppe
Hovedrett: Reinsdyr
Dessert: Jordbær sorbet
Klar for avreise dag!
Helgens store overraskelse!
Så bar det hjemover!

Da vil jeg bare ønske dere en superfin kveld, og så er jeg klar for en ny uke sammen med dere i morgen tidlig! Jeg er sliten, men veldig fornøyd!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

8 kommentarer
    1. Du er i en av Norges koseligste byer og billeddrysset er selfies og mat. Rar prioritering. Det er jo nydelig i Tromsø.

    2. Du bruker de samme bildene som allerede er vist. Kanskje greit å variere mer ? Blir kjedelig med det samme om igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg