Ble stille da mor reiste hjem!

Da er allerede besøket over, og mor har dratt tilbake til Egersund. Dagene har gått så utrolig fort, og vi har virkelig kost oss her i Mandal. Det har blitt noen runder med shopping. Og vi har hatt en del tid sammen med ungene her hjemme også. På mandag laget jeg hjemmelaget kyllingssuppe, og hjemmelagetr foccacia. Det var noe som jeg visste at mor har ønsket å få smake på tidligere, men det har liksom ikke passet sånn. Men vi koste oss, og alle var strålende fornøyde.

På tirsdag ettermiddag tok vi med oss ungene på klær shopping. Det er alltid en prøvelse for både små og store, men det gikk så utrolig fint. Da tok vi likså godt middagen på Burger King. Det var ungene godt fornøyde med, og det smakte godt. Resten av kvelden tilbragte vi i sofaen. Med hvert vårt strikketøy i fanget, og fine programmer på tv. Det som er ekstra godt, er at mor takler stillhet. Sånn at det blir ikke kleint selv om jeg ikke snakker hele tiden. Vi trenger ikke ha en samtale gående hele tiden, og det er befriende for meg.

I dag har vi hatt en rolig formiddag her hjemme, og så bakte eldstemann og meg kanelboller med vaniljekrem. Da ble jo mormor veldig godt fornøyd, og fikk smake på herlige boller før hun skulle dra hjem. Jeg og mor tok oss en liten shoppingrunde, og hun er så gavmild og raus mot meg. Det setter jeg stor pris på. Deretter kjørte jeg henne til toget, og det var på tide å si adjø for denne gangen. Jeg håper at det ikke blir for lenge til neste besøk. For dette var så kjekt, og jeg trengte litt tid sammen med min mor.

Nå er det litt stille her hjemme, men jeg skal slappe godt av på sofaen i kveld. For der har jeg ikke ligget siden søndag! Det er nesten ny rekord, og det tyder på at jeg har hatt gode dager!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg